Mazda, Subaru и Toyota допълнително укрепват връзките си. Японските производители се ангажираха да разработят с общи усилия нови двигатели с вътрешно горене, "подходящи за електрификация" и функционални за преследване на въглероден неутралитет. Двигателите всъщност не само ще бъдат хибридни, но и съвместими с различни видове горива с нулеви въглеродни емисии (е-гориво, биогорива и течен водород).

Mazda, Subaru и Toyota възнамеряват да произвеждат по-компактни и по-малки двигатели от сегашните, за да "революционизират" целия дизайн на превозните средства.

Трите компании организираха пресконференция, за да представят първите прототипи, включително 1,5-литрови и 2,0-литрови редови 4-цилиндрови двигатели, разработвани в Toyota, хибридна система, проектирана от Subaru и ротационен задвижващ механизъм за зареждане на батерии от Mazda.