BYD, следвайки своята система за зареждане на батерии от 1000 V, представи високоефективен електрически задвижващ двигател, който работи при 30 511 оборота в минута и постига 778 к.с. Това го прави един от най-добрите мотори за масово производство в индустрията. Агрегатът има повече обороти от електрическия V8s двигател на Xiaomi, който достига 27 200 оборота в минута, и двигателя на Tesla Plaid S, който се върти с 20 000 оборота в минута.
Моторът разполага с високоенергийни магнити N50EH, които увеличават магнитната производителност с 18%. Намалява загубите на мощност с 44%. Той е съчетан със захранващия модул от силициев карбид (SiC) на BYD от 1500 V, а технологията за директно охлаждане на охлаждащата течност оптимизира разсейването на топлината.
Изненадващо, този двигател ще бъде използван за първи път в моделите Han L и Tang L, седан от среден клас и семеен SUV, вместо луксозната линия Yangwang U9 или U7.
Han L достига 100 км/ч само за 2,7 секунди, а от 100 км/ч до 200 км/ч за 4,74 секунди. Tang L ускорява от място до 100 км/ч за 3,6 секунди, а от 100 км/ч до 200 км/ч за 6,19 секунди. Впечатляващо за семеен автомобил.