Lamborghini няма планове да пенсионира бензиновите двигатели скоро. Главният технически директор Рувен Мор заяви пред австралийския CarExpert, че марката се стреми да запази двигателите с вътрешно горене „колкото е възможно по-дълго".

Експертът остава убеден, че двигателят с вътрешно горене не е достигнал пълния си потенциал: "Все още смятаме, че имаме много идеи, нека кажа, за бъдещето на горивните системи."

Дали това бъдеще включва синтетични горива, остава неясно. Въпреки това, производителят на автомобили от Сант'Агата Болонезе многократно е заявявал, че електрическото гориво може да спаси бензиновите мотори.

Мор обясни, че решението на Lamborghini да запази двигателите SUS за дългосрочен план се основава на емоционална тръпка, която електрическите задвижвания не могат да осигурят. Именно тази емоционална връзка позволява на Lamborghini да остане "върхът на емоцията".

Въпреки това, Lamborghini трябваше да направи компромиси, за да отговори на по-строгите разпоредби за емисиите. Новият Temerario пропуска атмосферния V10 двигател на своите предшественици и се задвижва от по-малък, 4.0-литров V8 двигател с два турбокомпресора, като част от хибриден силов агрегат. По подобен начин Revuelto също е електрифициран, въпреки че инженерите са успели да запазят емблематичния V12 двигател.

Urus също беше превърнат в хибрид, което бележи края на ерата на Lamborghini, произвеждана единствено от бензинови модели.