Във връзка с временно преустановяване дейността на верига магазини за телекомуникационна техника „Хенди” Ви уведомяваме, че се преустановява регистрирането на претенции на щети по застраховка „Хенди Гард” на мобилни устройства в магазинната мрежа на „Хенди”, съобщиха от веригата.

От 12 март 2018 г. регистрирането на претенции за щети на мобилни устройства, закупени и застраховани от фирма „Хенди”, ще се извършва в офисите на „ЗД Евроинс” АД в цялата страна. 

В секция „За клиенти на Handy” в интернет страницата на дружеството ще намерите бланка със заглавие „Заявление за застрахователно обезщетение” и необходимите документи, които следва да се добавят към заявлението.

От веригата магазини уведомяват, че временно се налага и промяна в процедурите за приемане на стоки по рекламация (стоки за сервиз). 

За всички устройства закупени в пакет с абонаментен план на Мтел, рекламации се предявяват в магазинната мрежа на Мобилтел.