Избрана е след
специален конкурс

Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на “Мтел”. Агенцията беше избрана на специален конкурс, като в надпреварата участваха Saatchi & Saatchi, BBDO, McCann Erickson - София, и The Smarts, които бяха рекламна агенция на “Мтел” от 2014 година досега.

Основен фактор при избора на рекламна агенция бяха предложените цялостни стратегически решения и демонстрираното познаване на телеком бизнеса. Амбицията на двете компании е да работят в тясно сътрудничество, създавайки партньорство от нов вид и предизвиквайки утвърдените представи за ролята на рекламата и рекламните агенции.

За тази цел Saatchi & Saatchi ще създаде специализиран екип от български и международни професионалисти, за да отговори на големия обем работа и на дългосрочните бизнес цели на компанията за предлагане на все по-качествени телеком услуги на всички свои клиенти.

Saatchi & Saatchi отваря врати в България през 1995 година и вече повече от 20 години участва активно в изграждането и развитието на рекламната индустрия в страната. Агенцията е част от най-голямата комуникационна група в България - Publicis One, а в световен мащаб има 130 офиса в 70 държави и над 6500 служители. През годините Saatchi & Saatchi е печелила десетки отличия от различни конкурси за реклама, а през 2016 година стана “Агенция на годината” в конкурса за рекламна ефективност “Effie България”.

“За нас ролята на творческата агенция не е на обслужваща и това е една от причините ние да преценим, че ни трябва бизнес партньор с разбиране за потребителя и много идеи, който да ни помага не само в чисто творческото преразказване на нашите продуктови оферти и проекти, но и в целия бизнес процес", коментира Петя Стоянова, директор “Маркетинг комуникации” в “Мтел”.

“Ролята на Saatchi не е просто да създава реклами: ние даваме на клиентите си работещи творчески решения на реални бизнес проблеми. Ето защо сме изключително развълнувани от възможностите, които партньорството ни с “Мтел” предлага. В днешния свят на тотална свързаност и бързо развиващи се технологии комуникацията на бранд като “Мтел” не може и не трябва просто да говори на хората. Тя трябва да е част от преживяването, начало на диалог между страните, реална добавена стойност в живота на хората”, коментира Георги Гавазов, управител на Saatchi & Saatchi.