Ваня Дунчева поема управлението на дигиталната агенция Digitas, която е част от Publicis Groupe България, и ще развива услугата „дигитална бизнес и маркетинг трансформация“ като част от портфолиото на групата.

Дунчева има над 15 години професионален опит в дигиталната индустрия с фокус върху продажбите, консултирането в областта на дигиталния маркетинг и в прилагането на иновативни услуги и решения на българския пазар. Професионалният ѝ път преминава през отдел продажби в httpool, където ръководи екипа на Facebook България, както и през медийните групи на Netinfo и bTV Web.

Digitas е международен бранд и се позиционира като маркетинг агенция на свързаността.

Българският й клон се появява през 2019 г., като преди това през 2017 г. Publicis Groupe сля двете си дигитални звена: Saatchi Interactive и Modem Cybermark. Така се появява подразделението Digital Innovation в Publicis Groupe България. През юни 2019 г. дигиталното звено се ребрандира на Digitas Sofia.

Агенцията работи за все повече клиенти в областта на e-commerce, b2b дигиталните стратегии, дигиталната и бизнес трансформация. Част от клиентите на Digitas Sofia са Банка ДСК, Kaufland, Bosch Engineering Center, NESCAFE 3in1.