Ценовата война в Китай продължава от дълго време, около три години. Но всичко ескалира в края на май, когато BYD реши също да се вкюлчи в нея. Производителят намали цените на дузина автомобили с 10 до 30 процента. Малко след това китайският министър на промишлеността заяви, че в тази ценова война няма победители и няма бъдеще.

Логично падна и първата голяма жертва - китайският производител Neta Auto. Той е малък играч от китайска гледна точка, но досега е работил с почти 10 000 служители и е правил бизнес в редица страни. Дори Toyota е проявила интерес към Neta Auto и евентуално поглъщане на компанията, но нищо не се е случило.

Медиине в Китай съобщиха, че производителят е подал заявление за фалит преди няколко седмици, което е било отхвърлено. Сега е ясно, че е в ход процедура по несъстоятелност, а няколко китайски сайта публикуваха видеоклипове на служители, които се опитват да влязат в помещенията на компанията, за да поискат изплащането на дължимите заплати. Neta Auto произвежда цяла гама от превозни средства, включително електрическия седан Neta S.