Новото Ferrari 849 Testarossa възражда легендарното име от историята на Маранело - Testa Rossa, използвано за първи път в 500 TR през 1956 г., за да обозначи цвета на капаците на клапаните на някои от най-екстремните, високопроизводителни и емблематични състезателни двигатели на Ferrari, преди да стане един от най-известните шосейни модели на марката - Testarossa от 1984 г.
Предназначен да замени SF 90, новият 849 Testarossa използва същата техническа база на предшественика си и го еволюира. Неговият 4-литров битурбо V8 двигател, разположен централно, развива 830 к.с. при 7500 об/мин и 842 Нм. Той е подпомаган от електрически двигател MGU-K с рекуперация на кинетична енергия, разположен отзад, и от два други електромотора, разположени отпред.

Електрическите задвижващи агрегати му дават допълнителни 220 к.с., както вече беше случаят с SF 90. Комбинираната мощност е 1050 к.с. Тук се използва plug-in хибридизация за максимална производителност и не бива да се очаква да се изминат повече от 25 км в 100% електрически режим.

С общо тегло от 1570 кг, Ferrari 849 Testarossa ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,25 секунди и от 0 до 200 км/ч за 6,35 секунди. Максималната му скорост надхвърля 330 км/ч. Ferrari твърди, че може да завърши обиколка на пистата "Фиорано" за 1'17"5, което е с 1,5 секунди по-бързо от SF 90.

Ако искате да пътувате с 849 Testarossa, не вземайте твърде много неща със себе си, защото капацитетът на багажника е символичните 74 литра!
Цената на това ново Ferrari е 460 000 евро за купето и 500 000 евро за версията Spider.
