За по-малко от година от лансирането на първия продукт на пазара – Фини Точени кори „Златната Царица“, производителят навлезе трайно в потребителската кошница на българските домакинства. Според национално представителни данни, 40% от потребителите, закупили точени кори са се доверили на марките „Златната Царица“ и „Брезово“.

Една кратка история, която показва, че с амбиция, любов и перфектно качество може да се навлезе успешно в пазар, с доминиращ през годините монополист.

Амбициите на „Златната царица“ е да бъде силен конкурент на пазара и да развива потреблението на един от най-традиционните български продукти чрез безкомпромисно качество и иновации, сподели Антон Анастасов, търговски директор на компанията. За първи път с марката „Златната царица“ на българския потребител се предложиха точени кори, в които 100% от вложеното брашно е пълнозърнесто. Портфолиото от охладени продукти включва и селски кори на сач, произведени по уникална технология за издърпване и последващо изпичане на чугунен сач. Тази технология в най-голяма степен се доближава до разточването, което помним от нашите баби.

Плановете на компанията са да развива продуктите на експортните пазари. Точени кори „Златната Царица“ вече се предлагат на 3 континента. Компанията е първата в страната, която получи ХАЛАЛ сертификат за точени кори и вече е в преговори за експорт с фирми от ОАЕ. В съседна Румъния „Златно Брезово“ има сключени договори с едни от най-големите дистрибутори в страната както за охладени, така и за замразени точени кори.

Но най-голямата изненада предстои – за коледната кампания „Златната Царица“ е подготвила уникална промоция, с която ще зарадва и награди най-големите късметлии сред своите потребители.