Даряването на пари би ви помагнало, но нищо не се сравнява с добре замислената и ефективна благотворителност. Корпоративната благотворителност е чудесен начин да разрастнете вашата мрежа от контакти, да изградите бранда си и да повлияете на кауза, близка до вас и компанията ви. Балансирането на работа и добра воля изискват усилия, но когато имате цел по-голяма от просто едно дарение, така може да задълбочите мисията и въздействието на компанията ви, докато свързвате вашата марка със съответната ви общност.

Ник Грос, предприемач и музикант, е пример за човек, който успешно изгражда по-дълбока цел на бизнес инициативите си. Докато работи по своята творческо-маркова компания, Грос основава фондация, която работи с младите, които имат затруднения в това, да развиват своите умения и цели. Тези млади хора имат талант в областта на музиката, изкуствата или технологиите, но те често не разполагат с ресурси, за да развият своя потенциал. Фондацията им помага с материали, пространство и дори финансова помощ, за да развият талантите си. С цел, да учиш младите хора как да си създадат необходимата мрежа, да се учат от опита на другите и да определят какво е успехът за тях самите, ние питаме:“Как намирате вашето призвание всеки ден и как може да го споделите с другите?“, казва Грос. Филантропията е повече от потенциалния тласък на вашата марка. Entrepreneur ни съветва как може да започнем.

1. Бъдете активен партньор

Бизнесът може да е конкурентен, но благотворителността е съвместна. Ако видите друга компания, имаща подобна кауза на вашата, не се опитвайте да я надминете-направете я свои съюзник. Заедно бихте могли да постигнете повече. Освен в своята фондация, Грос участва и в други подобни, за да подкрепи младежта. Това лято бандата на Грос е свирила на пинг понг турнир, който набира средства за младежи в риск. Каузите им се препокриват, но това прави още по осъществими целите на организациите. Оглеждайте се за възможности като тази и се възползвайте от тях. Кой знае-може да имате умения, които да помогнат за мисиите на останалите и съответно за общото благо.

2. Правете по-добри решения с цялата информация, която може да съберете

Има компании, които измислят иновативни решения, за да се създаде по-прозрачна и достъпна екосистема за фондации и организации с идеална цел.“Когато финансиращите организации и организациите с нестопанска цел имат повече достъп до информация и лесна възможност да споделят истории, може се реализира по-голямо въздействие“, казва Джейсън Ричи, основател и главен изпълнителен директор на Fluxx, която е точно такава компания.

3. Генерирайте интерес

Служители ви са важна част от този процес. Размерът на ентусиазма им за вашата кауза е важен. Може да работят за вас в офиса, но се отнасяйте с тях като с партньори в своята благотворителна кауза. Интересувайте се от техните каузи. Дали искат да са партньори в местни или глобални общности? Искат ли да работят с младите хора? Намерете общи области на интерес, които ще вълнуват всеки и така ще имате екип, готов да служи със страст.

И да, писането на чек може да отнема просто една минута, но никога не може да постигне резултатите, която добре обмислената и ефективна благотворителност постига.