След няколкомесечен конкурс “Мобилтел” отново избра за своя рекламна агенция The Smarts. Телекомуникационната компания и досега работеше със същата агенция. След приключването на конкурса партньорството им продължава.
Договорът за рекламно обслужване е за една година и има опция за удължаване.
Именно срокът на договорите е причината “Мобилтел” да организира всяка година конкурси за агенции. В последно време тези договори винаги са едногодишни. Впрочем, така постъпват и други бизнес компании. По-големите от тях дори наемат по няколко агенции - всяка специализирана в различна сфера от рекламната индустрия.
Практиката за кратките договори бе въведена с началото на световната икономическа криза.
Останалите участници в конкурса на “Мобилтел” тази година бяха BBDO, Saatchi&Saatchi и McCann Erickson – София.