61 дежурни екипа осигурява „Електроразпределение Север“, дъщерно дружество на „Енерго - Про“, за празниците от 1 до 6 май. Те ще следят за изправността и безаварийната работа на електроразпределителните съоръжения в Североизточна България.
В момента, в съответствие със Закона за мерките по време на извънредното положение, служителите на „ЕРП Север“ извършват само неотложни ремонти по мрежата и са подготвени, веднага след отмяна на извънредната ситуация в страната, да подновят планираните ремонтни дейности. Планираната работа на екипите е необходима за предотвратяване на смущения в електрозахранването, дължащи се на повреди по електроразпределителните съоръжения вследствие на амортизация и сезонно променящите се метеорологични условия.
Центровете за обслужване на клиенти на „Енерго-Про“ работят при засилени мерки за безопасност и с намалено работно време, в съответствие с препоръките за ограничаване на разпространението на коронавируса: https://www.energo-pro.bg/bg/Centrove-za-obslujvane-na-klienti.
Служителите на компанията са на разположение на потребителите и по имейл и телефон за всякакви въпроси, касаещи дейностите електроразпределение и електроснабдяване: https://www.energo-pro.bg/bg/Kontakti.
За седмица от въвеждането на електронната функционалност за разплащане на задължения за консумирана електроенергия през началната интернет страница на „Енерго-Про“ https://www.energo-pro.bg/, близо 1000 клиенти са платили сметките си с дебитна и кредитна карта. Услугата спестява необходимостта от посещение на физически офис на компанията или нейните партньори. Директен линк към виртуалния терминал за онлайн разплащания на енергийната компания е достъпен на https://vp.energo-pro.bg.