Засегнатите туристи от фалита на "Астрал холидейз" ще могат да осъществят планираните си пътувания или да получат обратно платените суми за тях. Това обяви за БНТ Лиляна Арсова - шеф на дирекция "Туристическа политика" в Министерството на туризма. За целта те ще трябва да се обърнат към застрахователната компания "Уника".

Експерти обаче смятат, че десетки хотели в страната тепърва предстои да бъдат засегнати от фалита на дружеството.

Няма да останат необезщетени потребителите на "Астрал холидейз", обеща Арсова. Тя обясни, че към момента не могат да дадат причина относно фалита на компанията, като заяви, че тепърва предстоят проверки на министерствата.

По думите на директора компанията е спазила всички изисквания за обявяване на несъстоятелност, което е в полза на туристите.

Лиляна Арсова заяви, че тази и следващата година са предизвикателство пред страната ни относно туризма, но успокои, че Министерство на туризма работи активно за справяне със ситуацията.