All Channels е най-добрата комуникационна агенция за 2018 г., а екипът на ОББ е най-добрият вътрешен комуникационен отдел. Това определи 16-ото издание на конкурса “PR Приз 2019”, организирано тази година под мотото Influencing the Influencers от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

В него най-много отличия - осем, сред които и специалната награда на Обществения съвет на БДВО, бяха връчени на телекомуникационната компания А1.

Общо 44 приза бяха раздадени на конкурса, в който се състезаваха рекордните 92 проекта. “Годината беше изключително силна за гилдията. Това си пролича още при заявките - от цялостно ребрандиране на компании с пълно национално покритие до дигитални кампании, организирани по конкретен информационен повод и продължили 48 часа - видяхме пълната палитра на мащаб, широк спектър от теми и възложители, успешен микс между креативност и ефективност”, каза Илияна Захариева, председател на БДВО.

Най-много проекти се състезаваха в категориите “Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност”, а статуетката бе присъдена на проекта “Национална финансиада 2019” на Банка ДСК на MSL, Digitas (част от Publicis Group България).

Призът за корпоративна комуникационна кампания отиде при А1 за “Мтел става А1”.

Първо място в категория “Комуникационен проект в неправителствения сектор” бе присъдено на Paragraph 42 за “Депутат пали билборд”. С награда за комуникационен проект в публичния сектор бе отличена кампанията The Great Swap на McCann Sofia.

Първо място в категория “Проект за вътрешни комуникации” спечели PROXIMITY SOFIA / BBDO GROUP / TELUS International Europe с “TELUS International: PulseCheck - Музей на 15-те минути”. За комуникационен проект за продукт или услуга бе отличена кампанията Avon K-Beauty и “Хакването на YouTube” на All Channels Communication Group.

Първо място в категория “Кризисни комуникации” спечели А1 за кампанията “В момента няма връзка с този номер. Почива си на плажа в Гърция”.

В категория “Дигитална кампания или проект” бяха отличени Paragraph 42 с “рррРРРрррРррр. ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели”. Първа награда за “Имиджмейкинг и/или кампания с инфлуенсъри” бе връчена на пр2 за кампанията на The Body Shop - Forever Against Animal Testing.

Приз в категория “Вътрешен комуникационен отдел на годината” спечели ОББ за кампанията “Първата кънтри дирекция на КВС в България”.

На церемонията бяха връчени и още три специални награди. Приъзт на КРИБ е за кампанията “От фермата до теб” на AMI Communications /Kaufland България. Наградата на В2В Медия е за кампания “Заедно за природата” на AMI Communications. Сп. “Мениджър” отличи фондация Wonderful World, Sport Vision/ New Moment New Ideas и кампанията “С усмивка: Благотворителен футболен мач и спортен празник с Димитър Бербатов”.