“Виваком” обединява в обща дирекция всичките си маркетингови и продажбени дейности, съобщиха от телекома.

Начело на новата дирекция застава Димитрис Лиупис, който в последните две години ръководеше звената за маркетинг и обслужване на клиенти. Като главен търговски директор той вече ще отговаря и за продажбите на услуги на частни и корпоративни клиенти, за магазинната и дилърската мрежа, планирането и анализите.

Димитрис Лиупис има над 25-годишен опит в сферата на телекомуникациите. Работил е за мултинационални компании в цял свят като “Телеком Италия”, “Дойче телеком”, “Некстел” и други. В тях е заемал различни длъжности, включително като директор “Продукти и услуги” и “Маркетинг”.

Лиупис има магистърска степен по компютърни науки от University of Cardiff, Великобритания, и е бакалавър по компютърни науки и математика от University of Reading, Великобритания.