Българският производител на хранителни стоки „Белла България“ придоби унгарския производител и доставчик на храни за пазарите от ЕС и мултинационалните вериги Marathon Foods в сделка за 12 млн. лв., съобщи българската компания. С инвестицията си тя дава заявка за активно присъствие в доставката на хранителни продукти на пазарите в Западна Европа, предаде "Инвестор".

С придобиването на Marathon Foods партньорската мрежа на „Белла“ се разраства и в нея влизат McDonald’s, BurgerKing, Aldi, FamilyFrost, O’Cool, Tesco, Iceland, Spar, Auchan.

Емблематичното за „Белла“ портфолио от тестени продукти се обогатява с нови видове и вкусове – ролца с различни пълнежи (зеленчуци, пилешко месо, пуешко месо, свинско), тестени хапки, сиренки, хот-дог, грил продукти, гироси, щрудели, канелени рола и мексикански ролца.

„Стартирахме годината с мащабна инвестиционна програма и в трите направления производство, логистика и експорт на храни. Висококачественото производство привлича все повече потребители в Европа и вярваме, че разширяването ни на производствената ни дейност в централната и западната част на континента е правилният бизнес подход“, коментира по повод стъпването на „Белла България“ в Унгария изпълнителният директор на компанията Елза Маркова.

Marathon Foods Ltd е създадена през 1992 г. в Унгария. Компанията е регулярен доставчик за мултинационалните търговски вериги и е с развито портфолио от храни по традиционни за Унгария рецепти, както и специално създадени за локални пазари по света.

„Белла България“ е българска компания с международно участие и мениджмънт, един от лидерите в хранителния бранш в източноевропейски план, развиващ продукти по водещите европейски стандарти за високо качество на продукцията и здравословни храни.