За 10 години присъствие в България "Кауфланд" се превърна в пазарен лидер в ритейл търговията с 14 на сто дял и 1,2 млрд. лв. инвестиции на зелено. Тайната е проста, но ефективна. "Добра концепция, напасната към България. И разбира се, качествен екип, по-голямата част от който е още от началото", разказва на какво се дължи успехът управителят на "Кауфланд България" Димитър Спасов.
--------

На 18 май "Кауфланд" откри 56-ия си хипермаркет у нас, в Стара Загора. Той е първият от новата концепция на веригата. Характерните елементи на т.нар. lay out са по-ниските регали, които вече са на височина от максимум 1,80 метра. Досега е имало и до 2,20 м, но е решено, че по-ниските са по-удобни за хората. Друга новост е повече и по-насочено LED осветления, което дава простор и светлина в магазините. В средните коридори няма регали със стоки, което осигурява още място за клиентите.
Всички нови филиали и модернизации на досегашните ще са по новата концепция, обяснява Спасов. Малко по-различно ще е разпределението и на нехранителните стоки, които се продават на акция и които еднократно влизат и излизат от веригата. Те ще са на едно място. Ще има повече пространства и ще са по-удобни, обобщава промяната управителят на веригата. Иначе като площ хипермаркетите остават, колкото и досега - между 2500 и 5000 кв.м, на които се продават около 18 000 артикули.
Плановете на "Кауфланд" са догодина обектите да наближат 60. Още за януари-февруари е планирано откриването на 11-ия филиал в София на бул. "Тотлебен". По същото време трябва да отвори и 4-ия магазин на веригата във Варна. Той е първият в източната част на морската столица, досегашните са все в западната.

Повече - в книжното тяло